Modificări în regimul de deservire a clienților de către subdiviziunile Băncii

Stimați clienți,

 

În continuarea promovării conceptului Direct Banking a fost luată decizia de sistare a activității angajaților în cadrul Agenției nr.8 a Sucursalei nr.1 Chișinău, situată pe bd. Ştefan сel Mare şi Sfânt, 132, nr. 122, mun. Chişinău.

 

Începând cu data de 02 februarie 2021 la agenția sus mențonată clienții Băncii se pot deservi doar prin Zonele de Autodeservire 24/7.

 

Clienții Băncii pot fi deserviți în alte sucursale ale Băncii de la ora 9:00 până la 13:00, doar cu programare prealabilă și anumez

  • Sucursala nr. 2 Chișinău, bd. Renaşterii Naţionale, 12, mun. Chişinău

  • Sucursala nr.3 Chișinău, bd. Dacia 24/2, mun. Chişinău

 

De asemenea, Vă sugerăm să apelați la Contact Centru pentru orice întrebare legată de deservire în Zona 24/7 sau alte solicitări privind serviciile de creditare sau depozite la numărul de telefon: 0800 000 10.

 

Cu respect,

Echipa ProCredit Bank