Implementarea canalului alternativ pentru primirea parolei 3D Secure

Stimați Clienți,

 

Vă informăm că începând cu data de 25.03.2020 va fi implementată opțiunea primirii parolei dinamice pentru efectuarea achitărilor pe Internet la comercianții care au tehnologia 3D Secure, pe adresa de e-mail.

 

Astfel, la înregistrarea achitărilor pe Internet, Dvs. urmează să alegeți canalul prin care va fi transmisă parola unică, și anume: numărul de telefon sau adresa de e-mail, care sunt înregistrate în sistema Băncii. La fiecare operațiune, parola respectivă este diferită.

 

În acest scop, este necesar să aveți un număr de telefon mobil, pentru primirea SMS notificărilor, sau o adresă de e-mail actuală și validă, înregistrate în baza de date a BC ”ProCredit Bank” S.A., și ulterior veți primi parola unică doar la acest număr de telefon sau adresă de e-mail.

 

Pentru mai multe detalii, Vă rugăm să accesați următoarea pagină de pe site-ul Băncii sau să apelaţi la Contact Centru la numărul de telefon0800 000 10 pentru apeluri naționale și +373 (22) 27 07 07 pentru apeluri internaționale.

Cu respect,

Echipa ProCredit Bank