Un nou concept de deservire a clienţilor de la ProCredit Bank

În mod tradiţional relaţia dintre o instituţie şi clienţii săi se bazează pe prestarea produselor şi serviciilor, deseori clientul fiind singur cointeresat în a-şi soluţiona unele necesităţi. Fiind o bancă ce se gândeşte la afacerile clienţilor săi, ProCredit Bank vine cu o abordare nouă în deservirea clienţilor pe piaţa bancară: conceptul Consultant Clienţi Business. Prin intermediul Consultantului Clienţi Business banca îşi propune să fie mai aproape de client, înţelegându-i necesităţile şi oferindu-i, în cele din urmă, un spectru larg şi complex de servicii şi produse bancare compatibile cu afacerea sa.

Cu ocazia lansării noului concept, ProCredit Bank a organizat o Recepţie de Business, având drept scop facilitarea şi intensificarea nivelului de comunicare între clienţii băncii, ajutându-i să găsească noi parteneri pentru dezvoltarea propriei afaceri.

       

,,Prin acest concept încercăm să oferim o calitate desăvârşită în deservirea clienţilor noştri. Analizând piaţa financiară din Moldova, pot spune că este un concept unic pentru dezvoltarea business-ului. Conceptul Consultant Clienţi Business este aplicat în toate băncile ProCredit Bank prezente în 21 de ţări ale lumii în care operează grupul financiar ProCredit” a menţionat dl. Asmus Rotne, Preşedintele Comitetului de Conducere, în cadrul recepţiei.

       

Un prim pas în manifestarea atitudinii faţă de necesităţile clienţilor reprezintă catalogul ,,Alegeţi partenerul de încredere printre clienţii ProCredit Bank”, care a fost special creat pentru evenimentul dat. Catalogul conţine datele de contact (adresa, telefon, e-mail, sfera de activitate) a circa 140 de clienţi a băncii. În cadrul evenimentului clienţii au avut posibilitatea de a face cunoştinţă direct cu aceste afaceri, stabilind ulterioare parteneriate. 

Dna Eugenia Gashikulina, Director Executiv a relatat: ,,Pentru noi este important să organizăm o platformă de lărgire a contactelor pentru clienţii business. Anume din acest motiv, am lansat un catalog special, în care sunt prezentaţi clienţii noştri. Informaţii mai detaliate pot fi găsite la standurile special amejate, unde clientul interesat poate primi mai multe detalii despre afacerea altor parteneri. Totodată, am pregătit o mini expoziţie, la care clienţii au ocazia să îşi expună propriile produse. Astfel, considerăm că putem să-i susţinem nu doar financiar, dar şi moral în dezvoltarea afacerii lor” .

La eveniment au fost invitaţi antreprenori din toată ţara.
 

ProCredit Bank. Pentru că îi pasă de afacerea mea.


* * * * *
B.C. „ProCredit Bank” S.A. face parte din grupul de bănci ProCredit, prezent în 21 de ţări în Europa de Est si America Latină. Este o bancă internaţională cu 100% capital străin, acţionarii băncii sunt: ProCredit Holding AG, Germania (84,1652%), KfW, Germania (9,5628%) şi DOEN Foundation, Olanda (6,2719%).

ProCredit Bank este o instituţie financiară stabilă şi demnă de încredere, scopul băncii este de a construi relaţii de parteneriat şi de durată cu clienţii săi, bazate pe încredere reciprocă. ProCredit Bank se poziţionează pe piaţa financiară ca fiind „banca din vecinătate”, o bancă social responsabilă, care oferă o gamă largă de servicii şi produse bancare simple şi accesibile la condiţii avantajoase pentru oamenii, care trăiesc şi lucrează în comunitate.

B.C. „ProCredit Bank” S.A. tinde să stabilească standarde noi cu privire la calitatea deservirii clienţilor şi o etică incontestabila a relaţiilor de afaceri, prin oferirea serviciilor financiare în condiţii echitabile, contribuind astfel la creşterea încrederii populaţiei faţă de activitatea băncilor.

Pentru informaţii suplimentare Dvs. vă puteţi adresa specialistului Relaţii Publice, Eliza Frunză. Telefon: 836-431, e-mail: e.frunza@procreditbank.md.

© ProCredit Bank, 03 martie 2011. Toate drepturile sunt protejate.