ProCredit Bank

ProCredit Bank

0800 000 10 Contact Centru

+373 22 27 07 07 pentru apeluri internaționale

Adresa juridică: bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, nr. 65, oficiul 901, MD-2001, Chişinău, Republica Moldova

 

 

Serviciul 3D Secure

 

3D Secure reprezintă un serviciu dezvoltat la standarde internaționale pentru a efectua tranzacții securizate prin intermediul cardurilor pe internet.
Pentru cardul dumneavoastră VISA, Visa International a dezvoltat o procedură de siguranță pentru cumpărături online pe baza modelului 3D Secure, sub denumirea de “Verified by VISA”.

 

 Principalele avantaje ale 3D Secure sunt:

  • Efectuarea cumparaturii va avea loc numai dupa introducerea parolei de catre titularul cardului;
  • Pentru utilizarea cardului online nu este nevoie de sisteme specializate software sau hardware , ci doar de acces la internet;
  • Transferul sigur de informatie referitor la tranzactie in timpul efectuarii cumparaturilor online;
  • Doar titularul cardului are acces la parola pentru efectuarea plăților online;
  • Titularul cardului este singurul care poate autoriza tranzacțiile efectuate pe site-uri care acceptă plata prin intermediul serviciului Verified by VISA;
  • Protectia sporita improtriva utilizării cardurilor necorespunzator sau nesanctionat de catre persoanele terte;

 

Pașii necesari pentru înscrierea și efectuarea primei plăți prin intermediul Verified by VISA sunt următorii:

1. Alegeți produsele sau serviciile pe care doriți să le achizitionați și accesați plata cu cardul.

2. Pe pagina web unde efectuaţi plata, introduceți datele solicitate și tastaţi click pe butonul pentru confirmarea plății.

3. Dacă site-ul acceptă serviciul Verified by VISA, va apărea o fereastră în care vi se va solicita să introduceți următoarele informații:

  • CNP - Codul Numeric Personal. Trebuie sa introduceti Codul Numeric Personal din Buletinului de Identitate;
  • Data eliberarii buletinului de identitate activ în sistemul bancar;
  • Data nașterii titularului cardului – în formatul an/lună/zi;
  • Data expirării cardului (an/lună) (vezi exemplu mai jos). 

4. În cazul în care datele introduse sunt valide, va apărea o fereastră cu datele de bază ale tranzacției în care vi se va solicita setarea unei parole pe care trebuie sa o rețineți. Această parolă va fi necesară de câte ori veți face o plată online cu cardul pe un site securizat. (vezi exemplu mai jos)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parola serviciului 3D Secure conţine

8-10 caractere: litere mari şi mici, cifre, şi simboluri.

    

   

 

 

5. După verificarea corectitudinii detaliilor tranzacției și confirmarea parolei, prin accesarea butonului Submit, plata va fi finalizată.

 

Pașii necesari pentru efectuarea plăților ulterioare înscrierii cu cardul pe site-uri securizate:
1. Alegeți produsele sau serviciile pe care doriți să le achiziționați și accesați plata cu cardul.
2. Pe pagina web unde efectuaţi plata introduceți datele solicitate și tastaţi click pe butonul pentru confirmarea plății.
3. În cazul în care datele introduse sunt valide, va apărea o fereastră cu datele de bază ale tranzacției și vi se va solicita să introduceți parola stabilită anterior. (vezi exemplu mai jos)




4. După verificarea corectitudinii detaliilor tranzacției și confirmarea parolei, prin accesarea butonului Submit, plata se va finaliza.

 _________________________________________________________________________________________________________

 

 Atenție!

  • In procesul activarii parolei ,intrebarile nu sunt create de Internet - Magazin, dar de Bancă iar ăspunsurile sunt transmise prin intermediul unui canal de conectare securizat.
  • Pentru a verifica siguranța conectării este important să atrageți atenția asupra următoarelor aspecte:
  1. Adresa Web începe cu «https://» (paginile neprotejate încep cu «http://»)
  2.  În fața adresei Web trebuie să apară un semn special asemenator unui lacat.
  3. In fereastra de activare pentru întroducerea răspunsurilor și activarea parolei este obligatorie existența logoului Băncii «ProCredit Bank” și logoul

 

__________________________________________________________________________________________________________  

 

Informații utile privind parola:

La crearea unei parole, utilizați o combinație de litere, numere și alte simboluri (cu excepția spațiului, precum și caractere speciale: &,>, <, ","). Parola trebuie să fie de cel puțin 8 caractere. Atrageți atenție, ca sistemul este sensibil la fiecare caracter introdus, adică a și A - sunt două litere diferite.
• Parola pentru serviciul Verified by VISA se setează la prima tranzacție efectuată pe un site securizat, în timpul efectuarii cumparaturilor. Site-ul care foloseste sistemul de protejare are logoul Verified by Visa
• În cazul în care aveți nevoie de suport în procesul identificării, vă rugăm să contactați serviciul Call Center ProCredit Bank la numărul 0800 000 10, de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 18:00.
• În cazul în care ați uitat parola sau ați introdus parola greșit de 3 ori consecutiv aveți posibilitatea de a o creați din nou, accesînd linkul  

 În cazul in care aveți suspiciuni cu privire la securitatea parolei dumneavoastră și doriti sa modificati parola este posibil de o modifica accesând link-ul https://acs.quipugmbh.com/

• Este necesar sa memorizati parola, pentru că ulterior să o utilizaţi in tranzacţiile de procurari on-line de pe site-urile cu sistemul de protejare 3D Secure