ProCredit Bank

ProCredit Bank

0800 000 10 Contact Centre

+373 22 27 07 07 for international calls

 

 

ProCredit Bank a lansat o nouă versiune a aplicației mobile pentru clienții săi.

Versiunea actualizată a Mobile Banking deține atât funcționalități noi, cât și îmbunătățiri ale celor anterioare. Astfel, prin intermediul aplicației, clienții băncii au acces la informații și operațiuni esențiale direct de pe telefon, ceea ce reprezintă încă un pas al băncii în susținerea digitalizării. Cu alte cuvinte, aceasta este banca Dvs. direct în telefon.

 

Aplicația mobilă are o interfață ușoară în gestiune chiar și pentru un utilizator începător. Navigând printre meniuri, puteți obține cu ușurință informații despre starea conturilor și cardurilor bancare. De asemenea, puteți efectua diverse transferuri, cum ar fi: tranzacții între conturile Dvs. sau către conturile altor clienți ai băncii, transferuri interbancare, puteți efectua plata taxelor către bugetul de stat sau să achitați serviciile comunale.

 

O funcție interesantă pentru schimbul valutar între conturile Dvs. Vă va permite să fiți mai mobil și să economisiți fondurile proprii.

 

În contextul creșterii recente a fraudelor pe Internet sau în cazul pierderii unui card bancar, există o funcție utilă de blocare/deblocare a cardului, precum și stabilirea/modificarea limitelor zilnice de tranzacționare (achiziții prin terminale POS și magazine online/ transferuri debitare P2P/ pentru retragerea numerarului de la bancomate). De asemenea, este disponibil serviciul de notificare prin SMS a codului unic pentru tranzacții și funcția de a primi notificări de la ProCredit Bank.

 

Foarte util poate fi și posibilitatea vizualizării direct în aplicație a istoricului tranzacțiilor Dvs. pentru o perioadă maximă de oricare 3 luni consecutive. De exemplu, după ce ați făcut o achiziție pe Internet, în cazul unor posibile probleme cu vânzătorul, veți avea întotdeauna o dovadă că ați transferat banii către acesta.

 

Pentru confortul Dvs., este posibil să gestionați lista destinatarilor cărora le transferați frecvent. De exemplu, lunar, efectuați un transfer de bani “de buzunar” către copilul Dvs. sau alte rude apropiate.

 

Și cel mai important, securitatea datelor bancare și accesul la contul Dvs. bancar ar trebui să fie asigurat, precum și securitatea casei Dvs. Tehnologia de autentificare biometrică, prin recunoașterea amprentei degetelor sau biometria feței, etc., după cum Vă permite telefonul Dvs. mobil, Vă va ajuta în acest sens. Biometria este unul dintre cele mai sigure mijloace de autentificare.

 

Clienții Băncii au posibilitatea să descărce aplicația, indicând în meniul de căutare ProCredit Mobile Banking Moldova sau accesând unul din linkuri: 

 

Google Play 

App Store

 

ProCredit Bank lucrează în mod constant la dezvoltarea și oferirea unor servicii de calitate. 

Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de informații suplimentare, vă vom răspunde cu plăcere la 080 000 010