ProCredit Bank

ProCredit Bank

0800 000 10 Contact Centru

+373 22 27 07 07 pentru apeluri internaționale

Adresa juridică: bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, nr. 65, oficiul 901, MD-2001, Chişinău, Republica Moldova

 

 

Instalarea şi deservirea la distanţă a sistemului E-Banking

Acum instalarea şi deservirea programului “E-Banking” sunt posibile şi la distanţă. Specialistul băncii va instala programul fără a se deplasa la oficiul clientului. Astfel, la necesitate colegii noștri din IT vor avea acces la calculatorul clientului pentru a rezolva neclaritățile apărute.Tot ce trebuie să faceţi este să prezentaţi datele necesare pentru conectare.

Trei etape de instalare a programului:

  • Instalaţi pe calculatorul Dvs. programul “TeamViewer”, versiunea 8.0. 
    • pe care o primiţi de la specialistul Băncii împreună cu chei, sau
    • pe care o puteţi descărca accesând linkul.
  • Lansaţi programul “TeamViewer”. Dacă vi se solicită, confirmaţi lansarea.
  • Comunicaţi ID-ul şi parola care vor fi afişate pe ecran (imaginea de mai jos) specialistului suport tehnic prin telefon, pentru ca el/ea să se conecteze la calculatorul dvs. la distanţă.  

(ID-ul şi parola afişate mai sus sunt utilizate drept exemplu)

 

Întrebări frecvente despre utilizarea sistemului E-Banking

1. Care este termenul de utilizare al certificatelor E-Banking?
Certificatele (cheile) sunt eliberate pe un termen de 3 ani. Actualizarea cheilor se efectuează în cadrul lunii a 36 din momentul conectării. Sistemul vă va reaminti acest lucru în mod automat. Fără chei valabile utilizarea sistemului este imposibilă.

2. Ce să faceţi dacă nu a fost făcută la timp regenerarea cheilor și acestea au expirat?
Dacă termenul de utilizare al cheilor a expirat, dvs. trebuie să vă adresaţi la o filială a băncii şi să depuneţi o cerere corespunzătoare. Ulterior veți primi prin intermediul poștei electronice, un mesaj cu cheile noi pentru E-Banking. Aceste chei va trebui să le înlocuiți cu cele vechi.

3. Cum să verificaţi dacă cheile au fost regenerate cu succes?
Ca să verificaţi dacă regenerarea cheilor a avut loc cu succes, accesaţi programul E-Banking, în meniu selectaţi: Securitate -->Profiluri. Fereastra va afişa numele abonatului şi statutul curent al cheilor. Statutul “în utilizare”, semnifică că actualizarea a fost completată cu succes.

4. Este posibilă instalarea programului E-Banking pe mai multe calculatoare?
Dvs. puteţi instala programul pe mai multe calculatoare după instalarea cu succes a programului pe calculatorul principal şi regenerarea cheii. Cheile de pe suportul USB, primite de la bancă devin invalide după prima instalare.